piątek, 17 sierpnia 2012

Jesienne zakupy cz.I

Jak widać za oknami, lato nas nie rozpieszcza.  ;/ niby mamy środek sierpnia  - a temp. nie przekraczają 20stopni!!!!!!W takie dni jak dzisiejszy zaczynam myśleć o jesieni i o tym, co założę na siebie w chłodne jesienne poranki ;/ Powoli kompletuję garderobę na tę porę roku  tymbardziej, że w czasie wiosennych porządków sporo jesiennej odzieży wylądowało w koszu -  z bardzo prostego powdu - wiele rzeczy nie nadawało się już do załozenia!!Np. baleriny w tym roku postanowiłam zainwestować w skórzane.Wybrałam fason oraz kolory "klasyczno-uniwersalne" jak ja je nazywam. ;) Zawsze będą modne, a i mam nadzieję posłużą mi dłużej niż jeden sezon ;)a wy?co o nich sądzicie?


                                          Baleriny - Wojas, skóra lakierowana  + licowa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz