niedziela, 19 sierpnia 2012

PasteLOVE


Tego lata zakupiłam kilka pastelowych lakierów ;

Dzisiaj postanowiłam podzielić się z wami moją ulubioną pastelową paletą odcieni. Osobiście uważam, że lakiery nie muszą być drogie  i właśnie za to je kocham!!!!!;)

Wymogi, które stawiam lakierom:

1)      Lakier musi utrzymywać się na paznokciach najkrócej 2 dni!!!!!!!

2)      Nie mogą barwić płytki paznokcia!!!!! (kiedyś użyłam jednego żółtego, po którym leczyłam paznokcie ponad miesiąc – oczywiście używałam wtedy tylko lakieru bezbarwnego;/ )

3)      Jak każda kobieta zwracam uwagę na opakowanie – MUSI BYĆ ESTETYCZNE

Wszystkie warunki o których pisałam spełniają dwie marki, które uwielbiam a ceny nie są drogie( 4-6zł).


Ados oraz Bell ;)



Powyżej przedstawiam Wam moje pasteLOVE kolorki ;) oraz zdjęcie mojego kochanego bratanka- Mikołaja ;)



 
 Utwardzacz Sally H. ok 35zł z przesyłką.

A na koniec CUDOWNY wg.Mnie utwardzacz do paznokci, który zawsze nakładam na pomalowane pazurki ;)Używam tego z Sally H. ponieważ nie dość, że idealnie utwardza to jeszcze jest hmm  ochroną dla mojego lakieru +  nadaje piękny połysk ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz