piątek, 28 września 2012

Givenchy Ange ou Demon Le Secret


"Trzecia odsłona wielkiego hitu Givenchy. Tajemnica uroku Ange ou Demon Le Secret kryje się w harmonijnym połączeniu anielskiego jaśminu, lekkiej cytryny i zmysłowej piwonii z demoniczną paczulą i ciepłymi nutami drzewnymi. Zapach idealny do noszenia na dzień przez zmysłowe i pełne uroku kobiety".Tak opisuje ten zapach większość perfumerii - w pełni się z nim zgadzam.Rozpoznam go wszędzie! JAK DLA MNIE jest idealny i wart swojej dość wysokiej ceny ;)

Udało mi się zakupić tę wodę perfumowaną z balsamem oraz śliczną kosmetyczką w dość niskiej cenie( jak na ten zapach), w sprawdzonej drogierii internetowej ;) Którą zawsze polecę-Perfumy zakupiłam w  poniedziałek ok. 19 a w środkę miałam je u siebie-  idealnie zapakowane , z paragonem i miłym gratisem w postaci kilku próbek perfum ;)
POLECAM!!!!!!
 
Tak prezentuje się cały zestaw


                            Woda perfumowana- 100ml


                                Balsam do ciała 75ml

3 komentarze:

  1. Upatrzyłam sobie te perfumy wieki temu, kocham ten zapach! Cena dosyć wysoka, z tego co pamiętam gdy sprawdzałam było to około 380zł, ale kiedyś muszę je zdobyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gdzie go zakupiłaś i ile zapłaciłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Angela. zapach zakupiłam na str .perfumerii Dolce.pl(sprawdzona perfumeria) za ok.250zł z przesyłką za 100ml. Zapach jest naprawdę oryginalny i długo się utzrymuje.
    Polecam perfumerię. Polecam zapach ;)

    OdpowiedzUsuń