czwartek, 20 września 2012

Zimno?Ciepło?

Niestety ranki nie są już ciepłe- wręcz przeciwnie, ja już wyczuwam pierwsze mrozy ;)  ;/ w ciągu dnia deszcz, chłodny wiatr no jeszcze trochę słonka pozostało i to ono utrzymuje mnie przy życiu ;)
Poniżej przedstawiam Wam mój dzisiejszy strój do pracy - w związku z tym, że w dniu dzisiejszym bardzo dużo biegałam po mieście,  balerinki  zastąpiły szpilki. Sweterek upolowałam na letnich wyprzedażach ;)Spodobał mi się jego krój i szydełkowe wykonanie - wbrew pozorom ciepluśki!!!! Wygodnie i CIEPŁO!!!!;)
Pozdrawiam wszytskich zmarźluchów;)

 
                                        Sweterek - letnie wyprzedaże - MOHITO

                                                 T-shirt, spodnie BUTIK.PL
 
                             Baleriny- WOJAS


Srebrny Zegarek- sklep ze srebrem
Wisiorek(zegarek) z moją ukochaną Audrey Hepburn-szafa.pl

3 komentarze:

  1. No nareszcie nowy wpis:) Bombowy strój. Nawet na żywo widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowa- ujawnij się w końcu ;) ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna torebka i wisiorek :))sweterek na pewno cieplutki :)

    OdpowiedzUsuń