czwartek, 11 lipca 2013

New in


Hej, hej,hej;)

Odpoczywacie? Opalacie się? Pracujecie? Wychowujecie dzieci? Gotujecie obiad? A moze wszystko na raz?
Ostatnio wybrałam się po kostium kąpielowy, ale kupiłam troszkę więcej (ceny kusiły) ; ) więc, postanowiłam pokazać Wam, moje kochane, trochę wyprzedażowych nowości ;)


 

                    Sweterek z pagonami- Stradivarius %
 
 
                            T-shirt-  Bershka  %
 
 
                       Ukochana AUDREY i ten nos <3- Sinsay %
 
 


 
           Asymetryczna, pięknie wykończona, zwiewna -Stradivarius %
 


 
łososiowo-morelowa ze srebrną nitką z wyższym stanem - Mohito % 
 
 
"Skórzana", rozkloszowana uwielbiam ją. Zakupiona za 29zł w sklepiku miejskim z odzieżą dla dzieci ;D

 
 
Czekoladowy Calzedonia-pierwszy mój kostium tej firmy, nie był tani, ale  w porównaniu z sieciówkowymi innymi sklepami, idealnie wykończony, świetny materiał i nie "czuć " go takim specyficznym zapachem kostiumów kąpielowych ;)
 
hmmm perełki, idealne do długiej zwiewnej maxi ;) Bata- 169zł-zapłaciłam 29 zł ;D


Idealna wszędzie .Lekka, w środku ma wkład - na suwak, do którego  zmieszczą się klucze, pomadka i portfel ;)  Ja wykorzystałam ją nad bałtykiem i wykorzystuje również na co dzień ;) %
Oczywiście ukochane Mohito- na wieczór z delikatnym połyskiem ;)
 
 
Sukcesywnie, będę pokazywała Wam moje kochane stylizacje m.in z tymi łupami. A Wy jesteście już po wyprzedażowym szaleństwie?:>
Pochwalcie się!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz