środa, 17 lipca 2013

Wakacyjne wspomnienie


Hej ;)

       Ostatnio niespodziewanie wybrałam się z moim facetem nad morze- szybki wypad na weekend;) Cudownie spędziliśmy czas we dwoje - słońce dopisywało Nam przez całe 3 dni pobytu ;) ( W końcu raz na 4 lata trafiliśmy niespodziewanie w pogodę nad morzem ;) )
Wróciliśmy wypoczęci, opaleni i zrelaksowani ;)
        W momencie, kiedy zrobiliśmy sobie maraton oglądania wakacyjnych zdjęć , aż się wyprostowałam… Nie mogłam uwierzyć w to co zobaczyłam na zdjęciach…Okropnie widoczny cellulit, powiększone uda (chociaż zawsze miałam krągłości, ale nie aż takie!) , boczki i oponka na brzuchu ;/
         Zazwyczaj ważyłam ok.52 kg przy wzroście 161cm i było ok. ale po obejrzeniu tych zdjęć, pobiegłam ina wagę i to co zobaczyłam przeraziło Mnie … 56-57kg!!!!!!!!!!

Nie zastanawiam się jak mogłam do tego dopuścić, tylko postanowiłam wziąć się za siebie!!!!!        Jak to postanowiłam zrobić napisze)w kolejnym poście a tymczasem  przesyłam Wam kilka wakacyjnych fotek z Naszego wypadu;)




 

2 komentarze:

  1. Piękne widoki! :)
    A ja nie uważam, że musisz schudnąć ;p Myślę, że masz świetną figurę i idealne kształty a ta koronkowa biała sukieneczka zdjęcia skąd? Prześliczna jest! :)
    Pozdrawiam!
    Delicado93

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukieneczka z HiM zakupiona na szafa.pl ;)
    Dziękuję;)

    OdpowiedzUsuń